Hieronder vindt u een overzicht met enkele veel voorkomende vragen gesteld vanuit onze klanten en websitebezoekers. Staat uw vraag hier niet tussen of bent u nog niet tevreden met het weergegeven antwoord? Neem gerust contact op, onze medewerkers voorzien u graag van een passend antwoord.
Om online te kunnen bestellen in onze webshop heeft u een persoonlijk zakelijk webshop account nodig. Zonder een account is het niet mogelijk om hier direct te bestellen, uiteraard kunt u altijd een offerte aanvragen. Brilliant Group verkoopt niet aan particulieren, alleen aan zakelijke klanten.
Bent u al klant bij ons maar heeft u nog geen webshop account? Vraag hier uw persoonlijke webshop account aan. Vraag uw webshop account aan door het formulier op deze pagina in te vullen en te versturen. Wij voorzien u op korte termijn van reactie betreft de status van uw aanvraag.
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u bij ‘Stap 2’ kiezen voor een ander afleveradres. Kies onder het kopje ‘Afleveradres’ voor ‘Wijzigen’, vervolgens kunt u hier een nieuw afleveradres toevoegen, in het dropdown-menu selecteert u vervolgens het gewenste land. Voor landen buiten deze selectie dient u vooraf eerst even contact op te nemen.
De definitieve verzendkosten worden nog niet vermeld op de ontvangstbevestiging van uw webshop bestelling die u direct ontvangt na het plaatsen van de bestelling. Deze eventuele extra kosten worden definitief vermeld op de orderbevestiging die u vooraf ontvangt.
Het is in onze webshop niet mogelijk om zelf een account aan te maken. Wel kunt u direct een verzoek indienen voor het verkrijgen van een eigen zakelijk webshop account. Vraag hier uw webshop account aan.
Vul het aanvraagformulier volledig in en verstuur deze. Wij voorzien u op korte termijn van reactie betreft de status van uw aanvraag.
Het aanvragen van een persoonlijk webshop account kunt u het best doen door rechtsboven bij ‘Mijn Hygienepartner’ te klikken op ‘Account aanvragen’. Bij mobiel gebruik is dit het icoontje direct links naast het winkelwagentje. Vervolgens vult u het formulier volledig in en verstuurt u uw aanvraag. Wij voorzien u op korte termijn van reactie betreft de status van uw aanvraag.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Voor het laten bezorgen op meerdere locaties dient u per locatie een bestelling en afleveradres aan te geven. Indien gewenst kunt u dan ook kiezen voor verschillende afleverdagen.
Voor specifieke wensen betreft het bezorgen en afleveren van uw bestelling denken we graag met u mee. Neem vrijblijvend contact op om samen de mogelijkheden te bespreken.
Ja, dat kan. Ieder bedrijf kan bij ons een aanvraag of verzoek indienen voor het verkrijgen van een zakelijk webshop account. Vraag hier uw webshop account aan.
Vul het aanvraagformulier volledig in en verstuur deze. Wij voorzien u op korte termijn van reactie betreft de status van uw aanvraag.
Geen probleem! Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u eenvoudig een nieuwe aanmaken. Klik op inloggen in de account-omgeving en kies daarna voor ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’. Hierna verschijnt er een pop-up waar u met het bij ons bekende e-mailadres een link aanvraagt. U ontvangt een e-mail met instructies om vervolgens uw wachtwoord kunt resetten.
U kunt via deze link direct een nieuw wachtwoord aanmaken
Na 5 minuten nog steeds geen e-mail ontvangen? Controleer dan het mapje ‘Ongewenste e-mail’ of ‘spambox’. Sommige spamfilters zijn zo streng ingesteld dat de email met uw reset-link ten onrechte wordt aangezien voor reclame. Helemaal geen e-mail ontvangen? Neem contact op met een van onze medewerkers.
Na 5 minuten nog steeds geen e-mail ontvangen? Controleer dan het mapje ‘Ongewenste e-mail’ of ‘spambox’. Sommige spamfilters zijn zo streng ingesteld dat de e-mail met uw reset-link ten onrechte wordt aanzien voor reclame. Helemaal geen e-mail ontvangen? Neem contact op met een van onze medewerkers.
Dit is niet mogelijk, wij hanteren één vast factuuradres welk gekoppeld is aan uw webshop account. Voor een eventuele structurele of permanente wijziging van uw factuur- of betaalgegevens kunt u uiteraard contact opnemen met onze administratie.
Nee, dit is niet mogelijk. Een sub-user kan niet zelf een afleveradres aanmaken, de hoofd-user kan dit op verzoek aanmaken. Het nieuwe afleveradres verschijnt zowel in het hoofd- als sub-account.
U kunt te alle tijden het wachtwoord van uw account wijzigen. Dit kan op meerdere manieren. Als u bent ingelogd kunt u dit doen vanuit de account-omgeving (account- en adresgegevens). Klik vervolgens op de link ‘Wachtwoord wijzigen’ en typ direct uw nieuwe wachtwoord in, herhaal dit en sla vervolgens op.
Als u uw wachtwoord bent vergeten maak dan eenvoudig een nieuwe aan. Klik op inloggen in de account-omgeving en kies daarna voor ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’. Hierna verschijnt er een pop-up waar u met het bij ons bekende e-mailadres een link aanvraagt. U ontvangt een e-mail met instructies om vervolgens uw wachtwoord kunt resetten.
Of u kunt via deze link direct een nieuw wachtwoord aanmaken
De bedrijfsgegevens die worden vermeld binnen uw webshop account zijn niet door uzelf aan te passen. Deze gegevens zijn gekoppeld aan uw account om het bestellen via de webshop mogelijk te maken.
Voor een eventuele wijzing of toevoeging kunt u een verzoek indienen. Dit kan door in uw account te klikken op de link ‘Wijzigingsverzoek accountgegevens indienen’. Deze vindt u direct onder uw accountgegevens. Wij voorzien u op korte termijn van reactie en zullen uw verzoek zo spoedig mogelijk verwerken.
Ja, dat kan. Het is het zeer eenvoudig om zelf extra afleveradressen aan te maken binnen uw account-omgeving. U kunt deze vervolgens ook instellen als ‘Favoriet’, wijzigen of verwijderen. Deze nieuwe adressen zijn in stap 2 van het bestelproces of bij uw offerteaanvraag weer te selecteren.
De door u aangemaakte afleveradressen worden ook automatisch beschikbaar voor uw sub-account(s). Een sub-user kan niet zelf een afleveradres aanmaken, de hoofd-user kan dit op verzoek aanmaken. Het nieuwe afleveradres verschijnt zowel in het hoofd- als sub-account.
Uw postadres is uw hoofd-afleveradres en kan niet zomaar worden gewijzigd. Voor eventuele structurele of permanente wijziging van uw adres- of klantgegevens kunt u uiteraard contact opnemen met onze administratie.
Nee, dit is niet direct mogelijk. U kunt hiervoor wel contact opnemen met onze support afdeling en hier uw verzoek en logo aanleveren. Vervolgens wordt het logo technisch beoordeeld en zorgen wij ervoor dat het logo wordt vervangen binnen uw account.
Let op: vermeld altijd uw debiteurnummer, zonder dit nummer kan het logo niet worden gewijzigd. U vindt het debiteurnummer direct als u inlogt op uw account.
Ja, dat kan. Uw hoofdaccount kan worden uitgebreid met sub-accounts die u kunt toewijzen aan specifieke collega’s of medewerkers (sub-users). Dit is zeer eenvoudig en het toewijzen van een sub-account is binnen enkele ogenblikken gerealiseerd. Let op: voor elk sub-account dat wordt aangemaakt is een uniek e-mailadres verijst.
In uw account-omgeving kunt u in het linker menu onder het kopje ‘Users beheren’ een sub-user aanmaken. Klik op de link ‘Nieuwe sub-user toevoegen’ en volg de instructies.
U bent als accounthouder tevens hoofd-user en beheerder van de sub-accounts. Indien gewenst kunt u per sub-account beperkingen opleggen of controle momenten instellen.
Sub-users worden beheert vanuit het hoofd-account in een overzichtelijk dashboard. Hier is ook direct te zien welke rollen of beperkingen er zijn ingesteld. Alle rollen en beperkingen zijn met enkele klikken weer aan te passen door de beheerder.
U kunt in principe zoveel sub-accounts aanmaken als u zelf wenst, hier zit geen maximum aan. Let op: voor elk sub-account dat wordt aangemaakt is een uniek e-mailadres verijst.
De hoofd-user is de persoon waaraan wij het webshop account (hoofd-account) hebben gekoppeld.
Ja, dit kan alleen worden beheert door de hoofd-user van het webshop account via het dashboard. Aanpassingen kunnen te alle tijden worden gedaan en ook weer worden gewijzigd.
Met een bestelpermissie kunt u kiezen uit drie opties, afhankelijk van welke rol u wilt toekennen aan de betreffende persoon. U kunt hier kiezen voor ‘Ongelimiteerd bestellen’, met ‘Bestellimiet’ kiest u ervoor om een maximum bedrag in te stellen per geplaatste order. Met ‘Permissie vereist’ moet het hoofdaccount eerst toestemming verlenen alvorens de order geplaatst kan worden door de betreffende sub-user.
Met ‘Tijdvak bestelpermissie’ kunt u aangeven voor welk tijdsbestek een budget of permissie van kracht is. Dit kan worden aangegeven per bestelling, dag, week, maand, kwartaal, half jaar of jaar.
Bestelpermissie keuze mogelijkheden:
> Ongelimiteerd
> Bestellimiet (maximale orderwaarde)
> Permissie vereist
Tijdvak bestelpermissie keuze mogelijkheden:
> Per bestelling
> Per dag
> Per week
> Per maand
> Per kwartaal
> Per half jaar
> Per jaar
Voor elke bestelling waarvoor een sub-user permissie nodig heeft, verschijnt er in het account van de hoofd-user een melding. Achter deze melding vindt u de optie ‘Actie vereist’. Door hier op te klikken kunt u vervolgens toestemming verlenen of weigeren. De hoofd-user ontvangt tevens ook een e-mail van de gevraagde permissie.
De sub-user, aanvrager van deze permissie, ontvangt na akkoord een email ter bevestiging. De geplaatste bestelling is daarna ook terug te vinden in de bestelgeschiedenis.
Ja, dit kan. Klik op ‘Wijzigen’ direct achter de betreffende sub-user in uw account omgeving (Gebruikers beheren). Er verschijnt nu een pop-up met hierin de dub-user gegevens. Helemaal onderaan vindt u een button met ‘Deze sub-user verwijderen’, als u hierop klikt is de sub-user direct verwijderd. Let op, dit is niet meer ongedaan te maken of te herstellen.
Handig om te weten: als u hetzelfde e-mailadres weer gebruikt bij het aanmaken van een nieuwe sub-user dan blijven alle bestelgegevens behouden. Inclusief de bestelgeschiedenis en aangemaakte bestellijsten. Sub-user accounts zijn namelijk gebaseerd op het e-mailadres, ideaal als u per ongeluk een sub-user verwijderd of als een nieuwe collega dit account gaat beheren. U kunt alle gegevens veranderen, zolang het e-mailadres hetzelfde blijft, zijn de gegevens beschikbaar.
Ja, dat kan. Als u een sub-user aanmaakt kunt u direct aangeven of deze persoon wel of geen prijzen mag zien in de webshop. Dit kunt u te allen tijden aanpassen of later alsnog instellen via uw account onder ‘Gebruikers beheren’. Standaard staat het vinkje altijd op ‘Mag prijzen zien’.
Ja, dit is standaard zo ingesteld. Dit vinkje staat standaard aan, dit betekent dat u van elke webshopbestelling die deze sub-user plaatst, ook een kopie ontvangt per e-mail. Met het uitzetten van dit vinkje ontvangt u zelf geen bevestigingsmail meer van de betreffende sub-user. De sub-user zelf wel. U kunt dit te allen tijden aanpassen en beheren via uw account onder ‘Gebruikers beheren’.
Onder een sub-user verstaan wij een collega of medewerker die door u gemachtigd is om namens uw bedrijf webshop bestellingen te plaatsen of offertes aan te vragen via een apart toegewezen sub-account. U hoeft hiervoor geen extra inlog of webshop account aan te vragen, het is al binnen enkele klikken gerealiseerd.
Een groot voordeel van sub-user(s) en een sub-account is dat er voor een bedrijf feitelijk maar één webshop account nodig is. U hoeft hiervoor dus geen extra account aan te vragen. Een sub-accounts is snel en eenvoudig op te zetten, op ieder gewenst tijdstip en ook weer te verwijderen zonder externe hulp.
Dit is super eenvoudig en zo geregeld. Ga naar uw account via ‘Mijn Hygienepartner’ en kies hier voor ‘Users beheren’. Rechts ziet u een link met de naam ‘Nieuwe sub-user toevoegen’, klik hierop. Hierna vult u de gegevens in per sub-user. Daarnaast kunt u per sub-user bestelpermissie verlenen, budget-limieten instellen en daarnaast aangeven voor welk tijdsbestek dit geldt.
Let op: voor elk sub-account dat wordt aangemaakt is een uniek e-mailadres verijst.
De persoon die u hebt toegewezen als sub-user ontvangt een persoonlijke activatie-mail ter bevestiging. Middels deze e-mail kan deze persoon zijn sub-account activeren. Hierna is het account gebruiksklaar. In het dashboard kunt u in een oogopslag zien welke sub-users hun account hebben geactiveerd.
Indien de sub-user geen activatie-mail heeft ontvangen kunt u het volgende doen. Controleer altijd eerst even uw spamfilter of kijk in de reclame-inbox. Deze e-mail kan hier zijn terechtgekomen. Is dit niet het geval neemt u dan contact op voor technische ondersteuning.
Ja, dat kan. Dit noemen wij bestelpermissie. De hoofd-user van het account heeft het recht om geplaatste bestellingen te beoordelen. Hiervoor kan gekozen worden uit verschillende restricties waarmee u, indien gewenst, altijd controle en overzicht houdt.
Met deze permissie-opties kunt het tijdvak kiezen waarvoor een bestellimiet met maximale orderwaarde geldt. Standaard staat deze op ‘Per bestelling’. U kunt hiermee de duur aangeven waarbinnen een bepaald bedrag mag worden gebruikt om te bestellen. Bij het overschrijden van de maximale orderwaarde dient de sub-user eerst permissie te vragen. U ontvangt hier automatisch een bericht.
Bestelpermissie keuze mogelijkheden:
> Ongelimiteerd
> Bestellimiet (maximale orderwaarde)
> Permissie vereist
Tijdvak bestelpermissie keuze mogelijkheden:
> Per bestelling
> Per dag
> Per week
> Per maand
> Per kwartaal
> Per half jaar
> Per jaar
In het account van de hoofd-user verschijnt er boven in de klinker hoek een melding. Achter deze melding vindt u de optie ‘Actie vereist’. Door hier op te klikken kunt u vervolgens toestemming verlenen of weigeren. De hoofd-user ontvangt tevens ook een e-mail van de gevraagde permissie.
De sub-user, aanvrager van deze permissie, ontvangt na akkoord een email ter bevestiging. De geplaatste bestelling is daarna ook terug te vinden in de bestelgeschiedenis.
Stel hiermee een uitgave-plafond in per sub-user. Ideaal om volledig grip te krijgen en te behouden met het oog op kostenbeheersing. Bepaal eenvoudig een maximaal bedrag dat mag worden besteed per bestelling, dag, week, maand, kwartaal, half jaar of per jaar.
Bij overschrijding van het ingestelde maximum bedrag ontvangt u als hoofd-user hiervan een melding. Het is vervolgens aan u om alsnog toestemming te verlenen of te weigeren. In de account-omgeving van de sub-user wordt het beschikbare budget overzichtelijk weergegeven.
Onder Noprice verstaan wij de optie waarmee u de controle heeft over het wel of juist niet tonen van prijzen voor sub-users. Als u het vinkje uit zet, kan de betreffende sub-user geen prijzen zien binnen de webshop. Deze persoon kan wel gewoon bestellen, zonder dat de prijzen zichtbaar zijn. De prijzen zijn ook niet zichtbaar in de bestelgeschiedenis of bevestigingsmail. Dit kunt u te allen tijden aanpassen of later alsnog instellen via uw account onder ‘Gebruikers beheren’.
Ja, dit is standaard zo ingesteld. Dit vinkje staat standaard aan, dit betekent dat u van elke webshopbestelling die deze sub-user plaatst, ook een kopie ontvangt per e-mail. Met het uitzetten van dit vinkje ontvangt u zelf geen bevestigingsmail meer van de betreffende sub-user. De sub-user zelf wel. U kunt dit te allen tijden aanpassen en beheren via uw account onder ‘Gebruikers beheren’.
Nee, dit is niet mogelijk. Ons webshop systeem is niet ingericht voor het maken van een directe betaling. U plaatst bij ons een webshop bestelling, hierna ontvangt u direct een bevestigingsmail van hetgeen u heeft besteld, gevolgd door de uiteindelijke orderbevestiging. Bij akkoord hierop wordt uw bestelling direct in gang gezet. U ontvangt hiervoor een factuur.
In onze webshop worden prijzen pas getoond nadat u bent ingelogd via uw zakelijk webshop account. Sommige artikelgroepen zijn ook na inlog nog niet standaard voorzien van een prijs. U kunt deze artikelen wel gewoon bestellen. Na ontvangst van uw webshopbestelling voorzien wij deze producten van een prijs op maat en sturen u vervolgens een orderbevestiging. U kunt uiteraard ook eerst een offerte aanvragen.
Bent u al klant bij ons maar u hebt nog geen webshop account? Vraag hier uw persoonlijke webshop account aan
Tevens is het voor hoofd-users mogelijk om voor sub-accounts prijzen uit te zetten. Dit noemen wij ‘Noprice’. Onder Noprice verstaan wij de optie waarmee u de controle heeft over het wel of juist niet tonen van prijzen voor sub-users. Als u het vinkje uit zet, kan de betreffende sub-user geen prijzen zien binnen de webshop. Deze persoon kan wel gewoon bestellen, zonder dat de prijzen zichtbaar zijn. De prijzen zijn ook niet zichtbaar in de bestelgeschiedenis of bevestigingsmail. Dit kunt u te allen tijden aanpassen of later alsnog instellen via uw account onder ‘Gebruikers beheren’.
De prijs van het door ons geoffreerde artikel wordt niet direct getoond in uw online account. Pas als u de offerte akkoord hebt gegeven of een order is doorgezet zal uiterlijk de volgende werkdag deze zelfde prijs ook binnen uw account zichtbaar zijn.
Ja, dit is mogelijk. Dat kan in uw account onder het kopje ‘Bestelgeschiedenis’, alle geplaatste websitebestellingen worden hier vermeld en zijn tevens toegankelijk.
Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via +31 26-3190590 of (buiten kantooruren) per e-mail naar: info@hygienepartner.nl
Nee, dit is niet mogelijk. Ons webshop systeem is niet ingericht voor het maken van een directe betaling. U plaatst bij ons een webshop bestelling, hierna ontvangt u direct een bevestigingsmail van hetgeen u heeft besteld, gevolgd door de uiteindelijke orderbevestiging. Na akkoord op de orderbevestiging wordt uw bestelling pas in gang gezet. U ontvangt hiervoor een factuur.
In de orderbevestiging vindt u tevens eventuele bijkomende kosten zoals emballage of extra verzendkosten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan artikelen die niet standaard te verzenden zijn zoals een compleet reinigingssystem of kleedkamer inrichting. De bijkomende kosten stemmen wij in het ordertraject met u af.
Het is ook mogelijk dat er, ook nadat u bent ingelogd, bij sommige artikelgroepen geen prijzen worden getoond. Dit heeft verschillende redenen, een hiervan is dat wij altijd een zo scherp mogelijke prijs willen bieden voor dit artikel. Vanzelfsprekend zijn er meer factoren die een prijs uiteindelijk bepalen.
Als u bent ingelogd in de webshop kan een artikel zonder prijsvermelding wel besteld worden. Na ontvangst van uw webshopbestelling voorzien wij deze producten van een prijs op maat en sturen u vervolgens een orderbevestiging.
U kunt uiteraard ook eerst een offerte aanvragen via de webshop of stuur ons direct een offerteaanvraag via deze link. U kunt uiteraard contact opnemen per e-mail met een van onze medewerkers voor ondersteuning bij uw offerteaanvraag. Wij helpen u graag verder.
Nee, emballage- of statiegeldkosten worden altijd los vermeld, de daadwerkelijke kosten worden zichtbaar in de winkelwagen voordat u de bestelling plaatst. Ook vindt u deze kosten terug op de orderbevestiging.
Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via +31 26-3190590 of (buiten kantooruren) per e-mail naar: info@hygienepartner.nl
Wij rekenen verzendkosten voor orders met een waarde onder € 175,- excl. BTW. De kosten voor verzending binnen Nederland bedragen € 9,95 en voor België € 15,-. Voor resellers gelden andere afspraken.
Voor orders met een waarde boven € 175,- excl. BTW leveren wij uw bestelling Franco af op één locatie naar keuze. Voor kosten of mogelijkheden betreft verzending naar andere landen kunt u het best vooraf even contact opnemen. U vindt deze kosten ook altijd gespecificeerd op uw orderbevestiging.
Het is ook mogelijk dat wij extra kosten rekenen voor de verzending van artikelen die niet standaard te verzenden zijn. Denk hierbij aan een compleet reinigingssystem of bijvoorbeeld een volledige kleedkamer inrichting. De bijkomende kosten stemmen wij in het ordertraject met u af en worden ook vermeld op de orderbevestiging.
Verzendkosten worden berekend per bestelling die wordt afgeleverd op één en dezelfde locatie en moment. Bestelt u diezelfde dag voor meerdere locaties dan wordt per order gekeken of deze voldoen aan de minimale orderwaarde om aanspraak te maken op vrijstelling van verzendkosten.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via +31 26-3190590 of (buiten kantooruren) per e-mail naar: info@hygienepartner.nl
Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via +31 26-3190590 of (buiten kantooruren) per e-mail naar: info@hygienepartner.nl
Overleg vooraf eerst met onze logistieke afdeling en vraag naar de mogelijkheden. Dit kan telefonisch via +31 26-3190590 of per e-mail naar: info@hygienepartner.nl
Wij proberen uw bestelling uiteraard zo snel mogelijk uit te leveren. Voor vragen over levertijd of voor prioriteit-orders kunt u dit het best in het voortraject met onze collega’s overleggen. In overleg is er vaak heel veel mogelijk en het geeft direct duidelijkheid betreft uw mogelijkheden. Wij denken graag met u mee.
Tip: Heeft u een webshop account met een vaste afleverdag? Dan kunt u via uw account (Mijn hygienepartner) ook een verzoek indienen voor een andere leverdag.
Dit is uiteraard mogelijk. Tijdens het bestelproces is het mogelijk om te kiezen voor een ander afleveradres. Kies onder het kopje ‘Afleveradres’ voor ‘Wijzigen’.
Staat het land waarnaar u wenst te verzenden hier niet bij, neem vooraf contact op met onze klantenservice. Dan bekijken we samen de mogelijkheden. Dit kan telefonisch via +31 26-3190590 of (buiten kantooruren) per e-mail naar: info@hygienepartner.nl
Eventuele bijzonderheden of specifieke risico’s of geldende (veiligheids)procedures die gelden op en rond uw locaties vernemen wij graag vooraf. Hierdoor kunnen wij onze chauffeurs of medewerkers vooraf correct instrueren en houden hier rekening mee in onze transport- en logistieke planning.
Bijzonderheden kunt u te alle tijden doorgeven per e-mail: info@hygienepartner.nl
Ons logistieke team realiseert dagelijks een zo efficiënt mogelijke planning om uw bestelling en die van andere klanten tijdig en volgens afspraak te bezorgen. Met het koppelen van vaste afleverdagen of momenten zijn onze klanten verzekerd van continuïteit.
Uiteraard zijn wij flexibel en is het mogelijk om buiten deze momenten bijvoorbeeld een spoedleveringen te ontvangen of een verzoek te plaatsen om uw bestelling op een ander dag te leveren. In overleg is er vaak veel mogelijk.
U kunt dit doen tijdens het plaatsen van uw bestelling of neem contact op met een van onze medewerkers om dit af te stemmen. Dit kan telefonisch via +31 26-3190590 of (buiten kantooruren) per e-mail naar: info@hygienepartner.nl
Neem contact op met één van onze medewerkers en bekijk samen de mogelijkheden om dit beter op uw wensen af te stemmen.
Dit kan op twee manieren. Tijdens het bestellen in de webshop kunt u bij stap 2 ‘Bestelgegevens’ kiezen voor een ‘Gewenste afleverdatum’ middels een kalender. Selecteer hier een datum in de toekomst, eenmaal aangeklikt bent u direct weer in het bestelmoment.
Nee, het is niet mogelijk om dit zelf te wijzigen, uw vaste afleverdag is een vooraf bepaald en een ‘vast gegeven’. Uiteraard kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers om samen te kijken naar de mogelijkheden om dit beter op uw wensen af te stemmen.
Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces kunt u bij stap 2 ‘Bestelgegevens’ kiezen voor een ‘Gewenste afleverdatum’ middels een kalendertje. U kiest hier een gewenste datum en verstuurt ons hiervoor direct het verzoek. Onze logistieke planning gaat met uw verzoek aan de slag, bij goedkeuring wordt de aangepaste leverdatum op de orderbevestiging aangegeven.
Dit is niet automatisch het geval. Onze logistieke afdeling zal de mogelijkheden bekijken om uw verzoek in te passen binnen de planning. Uiteraard proberen wij hierin zo goed mogelijk mee te denken. Bij goedkeuring ontvangt u de aangepaste datum in de orderbevestiging.
Voor speciale wensen betreft de afleverdatum kunt u het beste vooraf contact opnemen. Wij denken graag met u mee.
Het aanvragen van een offerte is zeer eenvoudig. Klik op de offerte button bij het artikel, hierna verschijnt er een pop-up met de bevestiging dat uw artikel in de offertelijst is geplaats. In deze pop-up kunt u vervolgens kiezen om naar de offertelijst te gaan of nog ver te winkelen en wellicht nog een artikel toe te voegen aan uw offertelijst.
Om uw offerte uiteindelijk te versturen gaat u naar de offertelijst, dit kan ook via het icoontje rechtsboven aan de pagina. Doorloop de stappen en verstuur uw aanvraag. U ontvangt van ons z.s.m een gespecificeerde offerte.
Kun u een specifiek artikel niet vinden of bent u benieuwd of wij deze kunnen leveren? Stuur ons een bericht met hierin uw aanvraag. Vermeld hierin zoveel mogelijk relevante informatie zoals leverancier, ean-code, artikelnummer en eventueel een link. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Vanuit de offertelijst kunt u uw offerte versturen. Doorloop hiervoor elke stap in het offerteproces en controleer uw gegevens. Het is nog steeds mogelijk om hier artikelen te verwijderen of aantallen aan te passen. Bent u een artikel vergeten? Geen probleem! Verlaat de offertelijst, winkel verder en ga later gewoon weer verder met het afronden van de offerteaanvraag.
Rond uw aanvraag helemaal af en verstuur deze. U ontvangt van ons binnen één werkdag een gespecificeerde offerte per e-mail. Bij vragen, bijzonderheden of aanvullende informatie nemen onze medewerkers contact met u op.
Ja, dat is mogelijk. Wordt het door u gewenste artikel niet getoond in onze webshop kunt u via deze link een offerte aanvragen. Vermeld hier zo veel mogelijk specifieke informatie betreft van hetgeen u een offerte wenst. Denk hierbij aan type, artikelnummer, EAN, link met het artikel ter illustratie.
U kunt ook telefonisch contact opnemen via +31 26-3190590 of uw offerte-wens per e-mail sturen naar: info@hygienepartner.nl
Voor een vraag of een toelichting over een ontvangen offerte kunt u altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. Dit kunt u het best doen door te antwoorden op de ontvangen e-mail met hierin de gestuurde offerte. Hierdoor kunnen we u het snelst van dienst zijn. Bellen mag natuurlijk ook.
U ontvangt van ons z.s.m. een reactie op uw offerte aanvraag.
In deze lijst worden alle artikelen verzameld waarvan u een offerte wilt aanvragen. Bent u klaar met verzamelen dan kunt u vervolgens alle artikelen tegelijk versturen voor een offerte aanvraag.
Wilt u een offerte aanvragen voor een artikel die niet vermeld wordt op onze website of momenteel ergens anders afneemt? Verstuur dan uw offerte aanvraag via deze link. Vul uw gegevens in en eventuele beschikbare artikelinformatie, linkjes, artikelnummers, etc. Zo kunnen wij u nog sneller voorzien van een reactie.
Ja, dit is mogelijk. Plaats uw artikel(en) in de offertelijst d.m.v. de knop bij het product. Doorloop alle stappen van het proces en geef de gevraagde gegevens door. Rond uw aanvraag helemaal af en verstuur deze. U ontvangt van ons binnen één werkdag een gespecificeerde offerte.
Ja, dit is mogelijk. U kunt zowel een referentie (maximaal 40 tekens inclusief spaties) als opmerking (maximaal 254 tekens inclusief spaties) plaatsen bij uw offerteaanvraag. Mocht u voor uw toelichting meer ruimte nodig hebben of bijlagen als referentie kunt u dit per e-mail nasturen. Refereer hierna bij opmerkingen.
De prijs van het door ons geoffreerde artikel wordt niet direct getoond in uw online webshop account. Na akkoord van de door u ontvangen offerte zal uiterlijk de volgende werkdag ook de prijs in uw webshop account verwerkt en zichtbaar zijn.
Een bestellijst is een handige tool om artikelen in te verzamelen die vervolgens besteld kunnen worden. Het is mogelijk om verschillende bestellijsten aan te maken en deze te beheren. De artikelen die bestel worden blijven gewoon in de lijst aanwezig, ideaal als u vaak dezelfde artikelen nodig heeft. U kunt zo veel bestellijsten aanmaken en beheren als u zelf wenst.
Bestellijsten zijn zichtbaar pas nadat u bent ingelogd in uw webshop account.
De knop om een artikel toe te voegen aan een bestellijst vindt u rechts naast de winkelwagen- en offerte knop. Klik op de knop ‘Bestellijst’ en kies vervolgens in de pop-up in welke bestellijst u het artikel wilt gaan plaatsen.
Dit kan door op ‘Mijn bestellijst’ te klikken, dit is de algemene bestellijst, of u kunt een nieuwe bestellijst aanmaken met een door u gewenste naam of omschrijving. Rechts boven in de account-omgeving vindt u vervolgens het artikel terug in uw bestellijst(en).
Ja, dat is mogelijk. In principe kunt u zoveel bestellijsten aanmaken als uw wenst. Veel van onze klanten verdelen de lijsten onder in bijvoorbeeld toepassing, productgroep of locatie. Ideaal voor het creëren van overzicht, bijvoorbeeld voor speciale projecten of periodieke bestellingen.
Het wissen van een bestellijst is net zo eenvoudig als het aanmaken hiervan. Bezoek de bestellijst rechts boven en kies voor ‘Wijzigen’ bij de betreffende lijst. Vervolgens verschijnt er een pop-up waar u kunt kiezen voor ‘Deze bestellijst verwijderen’. Let op: als u hierop klikt is de lijst direct weg en dit is niet meer ongedaan te maken.
Een bestellijst is alleen zichtbaar en te gebruiken na het inloggen in uw account. De knop om een artikel toe te voegen aan een bestellijst vindt u rechts naast de winkelwagen- en offerte knop. Klik op de knop ‘Bestellijst’ en kies vervolgens in de pop-up in welke bestellijst u het artikel wilt gaan plaatsen.
Dit kan door op ‘Mijn bestellijst’ te klikken, dit is de algemene bestellijst, of u kunt een nieuwe bestellijst aanmaken met een door u gewenste naam of omschrijving. Rechts boven in de account-omgeving vindt u vervolgens het artikel terug in uw bestellijst(en).
Kies voor de optie ‘Een nieuwe bestellijst aanmaken’ in het pop-up venster dat verschijnt als u een artikel toevoegt aan de bestellijst. U kunt deze vervolgens voorzien van naam of omschrijving naar keuze.
Ja, dat is mogelijk. Bezoek het artikel in de webshop en klik vervolgens op de button ‘Bestellijst’. In de pop-up die verschijnt kun u het artikel vervolgens in een andere lijst plaatsen. Klik op het lijst-icoontje om een artikel toe te voegen, klik op het kruisje om deze weer te verwijderen.
Vul het onderstaande formulier in en omschrijf uw vraag zo specifiek mogelijk. Wij voorzien u op korte termijn van een passend antwoord.
Brilliant Group is uw partner op het gebied van hygiëne en veiligheid. Onze missie is beschermen wat kwetsbaar is. Speciaal hiervoor hebben wij onze totaaloplossingen onderverdeeld in drie pijlers: Persoon, Productieproces en Productiebedrijf.
Voor vragen, informatie betreft onze totaaloplossingen of specifieke uitdagingen kunt u vrijblijvend contact opnemen met een van onze specialisten. Ervaar onze excellente service, wij helpen u graag verder.
info@hygienepartner.nl | +31 26 3190 590
U wilt dat uw medewerkers schoon, hygiënisch en veilig te werk gaan in en rondom productie- en schoonmaakprocessen. Daarnaast...
Lees meerU wilt dat uw proces schoon, hygiënisch en veilig is. Want dat garandeert voedselveilige én kwalitatieve eindproducten die voldoen...
Lees meerProfessionele bedrijfsinrichting zorgt voor een complete organisatie van productiefaciliteiten. Zo bent u zeker van schone, hygiënische en...
Lees meerMeld u aan voor onze nieuwsbrief en wordt als eerst geïnformeerd over innovaties, nieuwe producten en acties.
Aanmelden nieuwsbriefBekijk ons nieuwsoverzicht met branche gerelateerde berichten, acties en actuele product informatie.
Typograaf 8
6921 VB Duiven
Nederland
+31 26 319 05 90
info@hygienepartner.nl
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina\'s worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.